De basis van wat ik doe is schrijven.
In de praktijk kun je me inhuren voor een viertal taken.

  • Schrijven zonder doel is weggegooid geld.

    Door mijn ervaring als journalist stel ik de juiste vragen. Zo komen we tot de kern van jouw contentstrategie. Ik help je de structuur opzetten, de hoofdboodschap te bepalen en jouw tone-of-voice te bepalen. Samen vormt dat de basis voor elk woord, elke zin en elk verhaal dat jouw merk versterkt.

  • Zonder sterk format geen straf verhaal.

    Zoek je naar een originele insteek om interviews, content-reeksen of podcast-ideeën naar een hoger niveau te tillen? Ik ondersteun zowel redacties als bedrijven bij het uitdenken en uitwerken van sterke formats.

  • Niemand luistert naar een goed verhaal dat je slecht vertelt.

    Of je nu iemand zoekt om een opiniestuk neer te pennen, een pakkende speech te schrijven of om een volledige LinkedIn-strategie uit te werken. Geef mij de ingrediënten en ik maak er als ghostwriter een geheel van dat de juiste snaar raakt.

  • Leer denken als een redactie.

    Ik heb jarenlang verhalen gepitcht, gekneed, herschreven en gepubliceerd in De Morgen en De Tijd. Ben je benieuwd hoe jij je contentstrategie verbetert door te denken als redactie of journalist? Ik neem je mee in interactieve workshops of geef consultancy-sessies op maat.